שאלות ותשובות

אם הגעתם לדף הזה כנראה שיש לכם שאלה עבורנו. אנא בדקו האם השאלה שלכם נענתה למטה

במידה ולא מצאתם תשובה אתם מוזמנים לפנות אלינו במייל sales@speedog.co.il או להתקשר *6917. אנחנו נשמח לעזור!

שאלות לגבי האתר והזמנות

  • שאלה : כיצד מבטלים או משנים הזמנה שבוצעה?

    יש לפנות במהירות האפשרית למוקד ההזמנות שלנו. במידה וההזמנה טרם יצאה ממרכז המשלוחים אנו נפעל לפי בקשותיכם. במידה וההזמנה כבר יצאה עם שליח אליכם אתם תקבלו הוראות ממוקד ההזמנות בנוגע להמשך טיפול. בכל מקרה מדיניות ההחזרה שלנו מגינה עליכם אז אין לכם מה לדאוג. אנחנו תמיד נשמח לעזור.

  • שאלה : הזמנתי מוצר באתר, תוך כמה זמן אקבל אותו?

    אנו נספק את המוצר שהוזמן בכפוף להמצאות במלאי תוך 3 ימי עסקים. במידה והמוצר חסר במלאי ניצור קשר ונציע תחליף תואם.

    בכפוף לזמן ההזמנה ואזורי החלוקה יתכן ותקבלו את המוצר עוד באותו היום.

  • שאלה : האם אפשר לאסוף פיזית את המוצרים שהזמנתי מאחד הסניפים?

    ניתן להתקשר לשרות הלקוחות שלנו בטלפון 6917* ולברר את זמינות המוצר בסניף שקרוב אליך. במידה והמוצר אינו זמין אנו נעביר את המוצר תוך 3 ימים מקסימום לסניף הקרוב אליכם.

  • שאלה : המוצר שקבלתי פגום, כיצד אני מחליף אותו?

    יש לפנות לשרות הלקוחות בטלפון 6917* ויתאמו עבורך החלפת המוצר

    מומלץ לבדוק את מדיניות ההחזרה שלנו לפני הפניה.

שאלות כלליות

  • שאלה : מהי כמות האוכל היומית המומלצת לכלב שלי?

    כמות האוכל המומלצת לכלב תלויה בגילו, סוג הכלב, רמת פעילות וצרכים מיוחדים כגון השמנת יתר וכו.. על כל שק קיימת טבלה שמסבירה את כמות האוכל המומלצת לכלב (בד"כ ע"פ גיל ומשקל) . במידה ותרצו יעוץ מקיף לגבי תזונת הכלב שלכם אתם מוזמנים להתקשר אלינו ונשמח לתת לכם הסבר.